Najčešće postavljana pitanja

Trebate pomoć? Za većinu vaših pitanja odgovore možete pronaći u našoj bazi najčešće postavljanih pitanja. Ukoliko i dalje ne nalazite odgovore, budite slobodni nas kontaktirati.
Kupovanje na zinello.hr je jednostavno i sigurno, sve proizvode imamo odmah na skladištu osim ako na proizvodu nije drugačije navedeno.

Naručivanje proizvoda

Kako naručiti na zinello.hr?
Naručivanje na zinello.hr internet trgovini je brzo i jednostavno. Naručiti možete na 3 načina: 1. Koristeći sustav internet trgovine - (24/7) 2. Telefonom na: 01/6408-382 - (pon - pet 09:00 - 16:00h) 3. Slanjem e-maila na narudzbe@zinello.hr - (24/7) Detalje o načinima naručivanja možete pročitati ovdje.
Moram li se registrirati za narudžbu?
Za narudžbu registracija nije obavezna, naručiti možete kao registrirani i kao neregistrirani korisnik. Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku.

Dostava i isporuka

Koje vrste dostave i isporuke nudite?
zinello.hr nudi dostavu i isporuka paketa na području cijele RH na sljedeće načine: 1. Dostava na adresu HP-Express dostavnom službom 2. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti – poste restante 3. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb) Više o dostavi možete pročitati ovdje.
Kada mogu očekivati dostavu?
Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan. Nudimo dostavu za cijelu Hrvatsku putem HP Express dostavne službe u roku 1-3 radna dana. Dostava za narudžbe do 300 kn iznosi 25 kn, iznad 300 kn dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu, no možete izabrati i isporuku paketa u glavnom poštanskom uredu za vaše mjesto (isporuka unutar 1-3 radna dana). Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete preuzeti u našem skladištu u Zagrebu. Više o dostavi i opcijama možete pročitati ovdje.
Koja je cijena dostave?
Dostava za narudžbe do 300 kn iznosi 25 kn, iznad 300 kn dostava je BESPLATNA. Pakete možemo poslati na vašu adresu, no možete izabrati i isporuku paketa u glavnom poštanskom uredu za vaše mjesto (isporuka unutar 1-3 radna dana). Također, plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete besplatno preuzeti u našem skladištu u Zagrebu.
Mogu li kod vas preuzeti paket?
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave. Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu). Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće. Radno vrijeme skladišta: ponedjeljak - petak: 09:00 do 16:00 sati. Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje
Mogu li izabrati određeni datum dostave?
Dostava se vrši u roku od 1-3 radnim dana (od ponedjeljka do petka), nažalost ne možemo garantirati da će vam paket stići na određeni datum.
Dostavljate li i na druge adrese (primjerice, na radno mjesto?)
Ukoliko izaberete dostavu HP Express na adresu, adresa može biti bilo gdje unutar RH. Za dostavu na radno mjesto, molimo vas da nam u napomeni navedete ime tvrtke, budući da dostavljači automatski traže prezime na određenoj adresi.
Još uvijek nisam dobio/la svoj paket. Zašto?
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket je na dostavi na adresi ili u poštanskom uredu u roku od 1-3 radna dana. Ukoliko dođe do kašnjenja, molimo da provjerite isporuku na sustavu za praćenje pošiljaka upisivanjem broja paketa koji ste dobili na email ostavljen pri narudžbi. Za sva dodatna pitanja budite slobodni nas kontaktirati.
Kako i kada podižem paket u poštanskom uredu?
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket preuzimate nakon 1-3 radna dana u glavnoj pošti u vašem mjestu. Paket će Vas u poštanskom uredu čekati 5 radnih dana. Paket šaljemo na glavni poštanski ured za mjesto, npr. za Zagreb je to pošta u Branimirovoj 4.
Što ako ne budem na adresi kada dođe dostavljač?
Ukoliko niste bili na adresi kada je dostavljač pokušao isporuku, ostavit će vam obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke. Pošiljka će biti ostavljena u vašem lokalnom poštanskom uredu. Želite li ponovnu dostavu, trebate se javiti HP službi za korisnike i dogovoriti novo vrijeme dostave. Kontaktirajte Hrvatsku poštu na besplatni broj telefona 072 303 304.
Mogu li pratiti tijek isporuke paketa?
Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon što pošaljemo paket Hrvatska pošta će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa. Za sve dodatne informacije budite slobodni nas kontaktirati.
Dostavljate li izvan Hrvatske?
zinello.hr trenutno ne nudi dostavu van granica RH.

Plaćanje narudžbe

Na koje sve načine mogu platiti?
Plaćanje je moguće gotovinom prilikom preuzimanja paketa / pouzeće (HP Express / poštanski ured) i virmanski (internet bankarstvo). Više o mogućnostima plaćanja možete pročitati ovdje.
Mogu li platiti kreditnom karticom prilikom preuzimanja paketa?
Ukoliko odaberete plaćanje prilikom preuzimanja paketa (Hrvatska pošta), platiti možete isključivo gotovinom dostavljaču.

Povrati, zamjene i jamstvo

Što ako mi proizvod ne odgovara?
Razumijemo da je putem interneta teže odabrati idealan proizvod, kako bismo vam smanjili brigu, zinello.hr omogućuje jednostavne povrate i zamjene proizvoda u roku od 14 dana. Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe). Svi proizvodi koje se vraćaju moraju biti nekorišteni, nenošeni i neotvoreni te sa svim isporučenim dijelovima te u originalnom pakiranju. Zbog higijenskih razloga zinello.hr niti u kojem slučaju neće prihvatiti povrat proizvoda koji su otvoreni i/ili upotrebljavani. Više o uvjetima za povrate i zamjene možete pročitati ovdje.
Kada ću dobiti povrat sredstva nakon vraćanja proizvoda?
Povrat sredstava će biti izvršen sukladno zakonskom roku od 14 dana (ZZP), tj. nakon što zaprimimo proizvod na skladište.
Vraćate li i iznos dostave u slučaju povrata?
Ukoliko niste zadovoljni s proizvodom koji ste naručili, možete ga vratiti uz povrat punog plaćenog iznosa, uključujući i iznos dostave ukoliko je naplaćen (samo za povrat cijele narudžbe).
Stigao mi je neispravan / krivi proizvod
Ukoliko ste nakon narudžbe primili krivi ili tvornički neispravan proizvod, molimo da nas odmah kontaktirate kako bismo ga zamjenili za ispravan.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
Ukoliko želite otkazati narudžbu koju ste napravili, molimo vas da nam to hitno javite (telefon ili email) kako ne bismo poslali paket.
Koliko je jamstvo na proizvode?
Na sve proizvode vrijedi jamstvo od 24 mjeseca od dana izdavanja računa. Dogodi li se unutar jamstvenog roka da je proizvod promijenio svojstva ili prestao raditi, proizvod možete vratiti i on će biti zamijenjen za isti ili srodni proizvod. Samo u slučaju da nismo u mogućnosti učiniti gore navedeno, za isti će vam biti vraćen iznos vrijednosti proizvoda unutar 14 radnih dana od dana prijave reklamacije. U slučaju reklamacije, molimo vas da nas prije vraćanja robe obavijestite elektronskom poštom ili telefonski s opisom problema.

Proizvodi

Možete li nabaviti određeni proizvod koji nemate u ponudi?
Ukoliko želite neki određeni proizvod, no ne nalazite ga u našoj ponudi, kontaktirajte nas, pokušati ćemo pomoći.
Određenom proizvodu nisu navedene specifikacije. Zašto?
Trudimo se na svim proizvodima imati što više specifikacija i slika. Ukoliko pronađete proizvod koji nema dovoljno podataka budite slobodni nas kontaktirati.

Moj račun

Kako i zašto se registrirati?
Registrirajte se kako biste mogli pratiti povijest svojih narudžbi, dodati proizvode u listu želja, promijeniti svoju adresu i promijeniti svoju lozinku. Detaljnije upute o procesu registracije i prijave u sustav možete pročitati na ovom linku.
Kako koristiti listu želja?
Kao registrirani korisnik u listu želja možete dodati proizvode koje želite kupiti (no, ne odmah), na detaljima proizvoda kliknite "dodaj u listu želja" (desni gornji kut fotografije proizvoda). Ukoliko ste prijavljeni u svoj račun na zinello.hr, svoju listu želja možete pogledati na ovom linku. kliknite "dodaj u listu želja" (desni gornji kut fotografije proizvoda)

Kuponi i akcije

Vidim polje za unos kupona u košarici, gdje mogu dobiti kupon?
zinello.hr povremeno daruje svim kupcima ili određenim kupcima (Facebook prijateljima ili newsletter pretplatnicima) kupone za posebne promocije, pogodnosti i sniženja. Prijavite se na zinello.hr newsletter za ekskluzivne ponude i kuponske akcije ovdje. Postanite fan naše Facebook stranice ovdje.
Kako iskoristiti kupon za popust na zinello.hr?
Kupon je najčešće jedna riječ ili niz znakova, za obračun popusta upišite točan tekst kupona u za to određenom mjestu u košarici i kliknite “PRIMJENI KUPON” – popust će se obračunati. Iskoristite ove pogodnosti prije nego završite vašu kupovinu. Kuponi mogu biti ograničeni trajanjem i brojem korištenja. Također, popusti mogu biti primjenjeni samo na jedan proizvod ili na ograničen/određen izbor proizvoda.
Mogu li iskoristiti više kupona odjednom?
Nije moguće koristiti više kupona odjednom.
Da li se kuponi primjenjuju na proizvode na akciji?
Kuponi se ne mogu primijeniti na proizvode koji su već na akciji.
Kako da saznam kada imate novu akciju?
Prijavite se na zinello.hr newsletter za akcije i sve ekskluzivne kuponske ponude ovdje.

Sigurnost i privatnost

Koliko je sigurno kupovati na zinello.hr
Kupnja na zinello.hr internet trgovini potpuno je sigurna i diskretna. Posvećeni smo poštivanju vaše privatnosti i sigurnosti. Vaši podaci i sve stranice www.zinello.hr internet trgovine zaštićene su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom. SSL enkripcija šifrira podatke radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Više o sigurnosti kupnje možete pročitati ovdje.
Kako se mogu ispisati s vašeg newslettera?
Ukoliko se želite ispisati s našeg newslettera, kliknite na link na dnu newslettera koji ste primili "Ukoliko se želite odjaviti sa zinello.hr newsletter liste kliknite ovdje."