Dostava

Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:

1. Dostava na adresu GLS dostavnom službom
2. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti

3. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)

Niže možete pročitati više o svakom načinu dostave i isporuke.

CJENIK DOSTAVE

GLS dostava / 1-3 radna dana (narudžbe do 300 kn): 24,00 kn
GLS dostava / 1-3 radna dana (narudžbe iznad 300 kn): BESPLATNO
Hrvatska pošta preuzimanje u pošti / 2-3 radna dana (narudžbe do 300 kn): 24,00 kn
Hrvatska pošta preuzimanje u pošti (narudžbe iznad 300 kn): BESPLATNO
Preuzimanje u našem skladištu (Zagreb): BESPLATNO

Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.

Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
• Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan.
• Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
• Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
• Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
• U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
• Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
• Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Obelisk d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
• Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

1. Dostava na adresu GLS dostavnom službom
Želite li paket primiti na Vašu adresu putem GLS dostavne službe, u košarici odaberite “GLS dostava na adresu / 1-3 radna dana”
GLS dostavlja radnim danom od 08-17 sati, od ponedjeljka do petka (subote, nedjelje, praznici i blagdani se ne računaju kao radni dani).
Roba poslana GLS dostavnom službom obično stiže na adresu unutar 48 sata nakon slanja, a u većini slučajeva unutar 24 sata.
Za narudžbe na udaljene otoke, dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).
Preusmjeravanje paketa na GLS PaketShop
Osim dostave na kućnu adresu, pakete možete podignuti na GLS PaketShop-ovima, poslane pakete možete preusmjeriti putem linka koji ćete dobiti na e-mail adresu nakon što pošaljemo paket.
Kartu i popis lokacija unutar RH za GLS PaketShop možete vidjeti na ovom linku: https://www.paket.hr/paketshop
Koristeći uslugu GLS Track & Trace možete preusmjeriti paket na GLS PaketShop, čak i ako Vam je paket poslan na kućnu adresu (nakon što Vam stigne obavijest da šaljemo paket).
SMS i e-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na Vaš kontakt e-mail i telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugi e-mail te SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj GLS-a.
Također, dobit ćete poruku putem e-maila i/ili SMS-a koja će ponovo sadržavati direktnu poveznicu na GLS Delivery Manager. Tamo ćete moći prema Vašim željama zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no nakon što dobijete obavijest da Vam paket stiže možete kontaktirati dostavljača pa pokušati dogovoriti neko drugo vrijeme.
Napomena
Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.

2. Preuzimanje paketa u Hrvatskoj pošti
Za ovu vrstu dostave u košarici odaberite “HP preuzimanje u glavnom poštanskom uredu za mjesto”
U polje za adresu prilikom narudžbe možete staviti samo “Poštanski ured” ili HP.
Narudžbe i uplate zaprimljene od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan, paket preuzimate nakon 1-3 radna dana u glavnoj pošti u vašem mjestu. Paket će Vas u poštanskom uredu čekati 5 radnih dana.
Paket šaljemo na glavni poštanski ured za mjesto, npr. za Zagreb je to pošta u Branimirovoj 4.
E-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Na e-mail adresu koju ste koristili prilikom narudžbe, nakon što pošaljemo paket Hrvatska pošta će poslati e-mail obavijest u čijem je sadržaju naveden broj pošiljke i link na Track & Trace sustav putem kojeg možete pratiti tijek isporuke paketa.
Napomene
Obavijest o prispjeću pošiljke NE dolazi na vašu adresu, već paket možete preuzeti s osobnom iskaznicom u radnom vremenu glavne pošte u vašem mjestu.
Ukoliko želite saznati koja je glavna pošta u vašem mjestu te informacije o radnom vremenu, kontaktirajte Hrvatsku poštu na besplatni broj telefona 072 303 304.
Molimo da ažurno provjeravate tj. pratite status pošiljke na “Track & trace” sustavu Hrvatske pošte koji ćete dobiti na email od HP d.d. nakon što pošaljemo paket, s obzirom da pošta naplaćuje ležarinu u iznosu od 3,00 kn po svakom danu nakon prvog dana od kada je paket stigao u poštanski ured.

3. Preuzimanje paketa u našem skladištu (Zagreb)
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Plaćanje je moguće isključivo unaprijed virmanskim putem ili kreditnim karticama online. Plaćanje gotovinom ili karticama prilikom preuzimanja paketa u skladištu nije moguće.
Radno vrijeme skladišta: Ponedjeljak – petak: 09:00 do 16:00 sati
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa skladišta: Obelisk d.o.o. CMP Savica Šanci 141, 10000 Zagreb
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: 01/6408-382 ili e-mail: info@zinello.hr
Detalje o ovoj vrsti isporuke te kartu kako doći do nas možete vidjeti ovdje.